Oldalak

2007. október 26., péntek

Hobbi és célok

Tudjátok, új hobbira tettem szert. Mostanság egyre többet olvasok és elég érdekes témákban. Így találtam rá erre az idézetre T Harv Eker, A milliomos elme titkai című könyvben, ahol pro és kontrákat sorol fel a gazdagságról.

"A Teremtő gyermekei vagyunk. Ha kicsiben játszunk, nem szolgáljuk a világot. Nem valami felvilágosult magatartás olyan picivé zsugorodni, hogy a környezetünkben élők is bizonytalannak érezzék magukat. A Teremtő mindnyájunkat arra szánt, hogy ragyogjunk, akár a gyerekek. Arra születtünk, hogy tanuságot tegyünk a bennünk élő teremtő dicsőségéről. A teremtő mindenkiben ott él, nem csak egyik másikunkban. És amikor saját fényünk ragyog,tudattalanul engedélyt adunk másoknak, hogy ők is ragyogjanak. Ha megszabadulunk saját félelmünktől, lényünk autómatikusan felszabadít másokat is." Marinne Williamson - Vissza a szeretethez

Elgondolkodtató...
A szülőktől és a környezetünktől a pénzről és a gazdagságról nem nagyon hallunk jó véleményt. Elgondolkodtam vajom miért? Sajnos a környezetünk tele van olyan gazdagokkal, akik a hamisságukkal gazdagodtak meg, és az tényleg nem dicsősség. Sokan azt vallják, hogy a sok pénz elrontja az embert. Ez szerintem azokra igaz, akik tisztességtelenül jutottak hozza a vagyonukhoz. És ők rettegjenek is. :)
Szerencsém volt megismerni az utóbbi időben néhány tisztességesen meggazdagodott embert, akikből áradt a szeretet, boldogság, és segítőkészség. Ez az élet nekem is tetszik. Ugyanolyan emberek mint mi, csupán egy másik életet élnek már. És ami a legfontosabb elérhető bárki számára. Aki ezt elhiszi és el kezdi keresni az ide vezető utat, megtalálja.

Már többen megkérdezték, hogy miért akarok meggazdagoni?
Ennek több oka is van. Először is hiszem, hogy én is megérdemlek egy szinvonalasabb életet. Aztán akinek sok van, az több rászorulón tud segíteni. Azért is, hogy egy életen át ne kelljen pénzért dolgozni, míg az utodok észrevétlen felnőnek. Mellettük akarok lenni, amikor szükségük van megértő szülőkre és nem eltanácsolni, hogy apunak most dolgoznia kell. Végül, de nem utolsó sorban, mert megtaláltam rá a lehetőséget. Egy olyan lehetőség, amivel emberek ezrein tudunk segíteni, és olyan dolgokat adni a kezübe, amire mindenkinek szüksége volna.
Gazdagság? Relativ: van akinekhavi ezer euró havonta, másnak több százezer.
Egy a lényeg: legyen nagyobb bevételed, mint amennyi a napi biologiai és biztonsági szükségleteidre szükséges. Jusson arra is, hogy igazából élhessd az életet.

Üdv
Laci
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tisztességes meggazdagodás? Hm.. Ez nem egyszerű téma. Ahhoz valahogy át kell verni az embereket, hogy megvetesd velük azt a bizonyos terméket, szolgálatatás amire valójában nincs is szüksége. Be kell szervezz magad alá embereket, akik majd pofátlankodnak helyetted és átvernek még több embert. És persze te mosod kezeid, hogy tiszta vagy. Igaz? Építed a piramist és egyre nagyobb a felelősséged. Sok ember összekucorgatott pénze a tiéd lesz. Hajrá...
(Én nem a gazdagság ellen vagyok, és a mókuskereket sem szeretem. Abban viszont biztos vagyok, hogy a gazdagság nem adhatja meg azt a biztosnágot amit én keresek. Nem véd meg egy villámcsapástól, nem véd meg magánytól, nem véd meg a haláltól. Szóval én tovább keresek.)

Unknown írta...

Köszönöm a hozzászólásod!
Bárki is vagy, aki ideírtad, az tény, hogy sok, olyan MLM cég van aki olyasmit értékesít, ami nélkül is meglennének az emberek.

Ebben az esetben másképp van. Ez egy olyan cég, olyan termékpalettával, ami az emberek szolgálatára hoztak létre. A rák és számos betegség megelőzhető, illetve kezelhető vele, valamint mindennapi használatos háztartási termékek vannak.

Sajnos vannak előítéletek, ebben az esetben jógtalanul. Még eljön a nap amikor mindenki NEWAYSot akar, mert jelenleg ez az egyetlen járható út az egészség fele, mert az eddig használatos ilyen jellegü szerek tele vannak méreganyagokkal, amiről sajnos nagyon kevesen tudnak.

Az előítélet helyett, utánna kellene nézni a dolognak.

Laci
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com

Névtelen írta...

Hát szerintem én is utána néztem a dolgoknak. A legtöbbet ezek a gyógyszerek ártanak és azok reklámozói. Az embereknek bemesélték, hogy minden rákkeltő és ezzel a szerrel meg lehet előzni.. És az emberek létrehozzák maguknak a rákot a gondolat teremtő erejével. Egészségesen kell gondolkodni és bármit meg lehet enni. Én is beleestem egy-két csapdába már...

Unknown írta...

Köszönöm hozzászólásod!

Tény, hogy a gondolatnak teremtő ereje van, az is tény, hogy az eddigi, ilyen cégek nem ajáltak egészségesebb termékeket, mint amit hagyományosan értékesítenek.
Éppen ezért, számos magyarországi munkatársam, amikor szembesült a tényekkel otthagyta az előző mlmcéget, és ebben kezdett dolgozni.

Utána néztem, ez más, én arról meggyőződtem, a család keretén belül, és még van néhány ember a csapatomba, illetve vásárlom aki szintén meggyőződött a termékek kiváló minőségéről és méregtelenítő, szervezetet támogató hatásáról. Mit lehet megenni és mit nem? Én hű maradok az otthon megtermenlt táplálékokhoz, mert tudom, hogy abban minimális a vegyszer.

Javaslom neked, vedd a kezedbe a testhigéniás termékeid, a gyakrabban fogyasztott bolti élelmiszereid és egy egy összetevő nevét írd be a googlebe.

Tanulságos időtöltést kivánok. :)

Névtelen írta...

Ok, most abbahogyom... Én tudom amit tudok, te tudod amit tudsz...
Én minden jót kívánok neked, gazdagodj meg és élj boldogan.

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm, minden jót neked is. :)

És köszi a hozzászólásaid. Különbözők vagyunk, normális, hogy különböző képpen gondolkodunk és viszonyulunk. A mi üzletünk azokkal az emberekkel lesz akik ez akarják, és te nem akarod, legalábbis most nem. Nem baj. :)
Kár, hogy nem hoztad nyilvánossá kiléted, úgy tudnám kit ne keressek e témával.