Oldalak

2007. október 27., szombat

Pestre stoppal

Sziasztok!

Szeretem a kihívásokat, és a múltkor éppen ezért, úgy döntöttem ideje új kaland után nézni, így elindultam Budapestre stoppal. Hamar kaptam egy bácsikát aki elvitt Nagyváradig.



Itt épp Nagyváradon vagyok, a Sebeskőrös hídján megyek át.
Haladva tovább a város között eszembe jut, hogy elfelejtettem táblácskát hozni magammal. És amint ezen bosszankodom meglátok egy fénymásolós üzletet. Jött az ötlet: bementem és mondon a segítségemre siető nőnek, hogy szükségem volna egy fehér lapra meg egy fekete markerre, hogy írjak a lapra egy kis szöveget. Mire a hölgy nagy kimeredt szemekkel megkérdi, hogy nem kellene inkább számítógépen megszerkeszteni a szöveget? És ekkor elmeséltem, hogy Budapestre megyek stoppal és kellene egy táblát csináljak magamnak. Ekkor a koléganőivel együtt nagyot mosolyognak és segítettek nekem, távozásomkor pedig sok szerencsét kívántak.

Gyorsan kiértem a határig, majd a magyarföldön egy nagyon rendes, pesti fiatalember (lúdasi származású) felvett és az M3-as autópálya fele kerülve célba vitt.

Az elkövetkező napokban két fantasztikus sikerszemináriumon vettem részt: a pénteki Mark Davis-el volt (másnéven Google Superman), aki megtanította, hogyan lehet az internetet a saját szolgálatunkba állítani, és így pénzt keresni vele. Egy nagyon jókedvű, vicces és népszerű emberke.



...a másik, vasárnapi előadó, Art Jonak, aki egy amerikai milliomos, és elárulta azokat az egyszerű trükköket, amivel nagy üzletet lehet építeni, ezáltal passzív jövedelemhez jutni, vagyis akkor is küldik a pénzt, ha már holnapok óta nem csinálsz semmit. És mindezt törvényes keretek között.



Ezek az emberek az új példaképeim. Sokat tanultam tőlük és meghatározzák az elkövetkező éveimet. Annyira örülök, hogy végre megismerhettem olyan gazdagokat, akik tisztességesen gazdagodtak meg és nem kapzsik, sőt segítőkészek. Nem hétköznapi emberek: jelenségek.
Végtelenül hálás, lekes és boldog vagyok, hogy ott lehettem.

A hazajövés vicces volt. Településtől településig hoztak. Aztán került egy fiatalember, aki Olaszországból jött és pontosan a szomszéd tömbházban lakik. Sok új embert ismertem meg. Megérte ezt végigkalandozni. :)

Üdv: László
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com

Képzeld el, vonattal tartom edzésben magam. Nem hiszed? Kattints ide, ha látni akarod:
http://fiatalongazdagon.com/vonat

Nincsenek megjegyzések: