Oldalak

2007. november 16., péntek

Az Alkimista

November 9.-én könyvvásáron voltam Marosvásárhelyen. Nagyon sok és érdekes témájú könyv volt ott. Órákig nézelődtünk és már épp indulni akartunk amikor a figyelmemet megragadta egy könyv. Sokat hallottam a könyvről és az íróról is: Paolo Coelho - Alkimista. Rövid gondolkodás után megvásároltam.

Természetesen ha már ott jártam nem maradhatott el sem a városnézés, sem a kocsmázás és még a bulizás sem. Tetszik az a város, a lányokról nem is beszélve! ;)

Aztán természetesen stoppal vissza Kolozsvárra és valami arra ösztönzött, hogy tegyem félre a másik két könyvet és fogjak az új "vagyonom" kiolvasásához. Nem szoktam hosszabb ideig olvasni, viszont ezt a könyvet képtelen voltam letenni. Ez a könyv rólam szólt és arra bíztat, hogy bátran menjek tovább ezen az úton.

Egy fiatal pásztor életét mutatja be, aki juhokat legeltet és néha kisebb üzleteket bonyolít. Aztán két egymást követő éjszakán ugyanazt az álmot látja. Álomfejtőhöz fordul, aki arra biztatja, hogy nem véletlen az álma és eredjen a nyomába. Úgy is tesz.

Ellopják a pénzét, a Szaharán keresztül kell vándoroljon karavánnal, törzsi háborúba vegyül bele, megtalálja a szerelmet, megcsinálja a lehetetlent, félholtra verik, de minden nehézség ellenére az álma valóra válik, mert kitartó volt és nem adta fel az álmot.

Álmatlan éjszakám volt, mert nekem is volt hasonló álmom még évekkel ezelőtt, most azonban ráléptem a megvalósítás ösvényére. Azon az éjszaka ismét láttam, amint az álmaim beteljesednek.

Bátran ajánlom mindenkinek vegye elő a gyerekkori álmait és fogjon neki a megvalósításának, s ha nem tudod hogyan, nyugodtan fordulj hozzám, mert nagyon átfogó módszert tanultam meg az utóbbi időben, amivel sokféle álmot lehet megvalósítani.

Üdv,
Laci
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com


Képzeld el, vonattal tartom edzésben magam. Nem hiszed? Kattints ide, ha látni akarod:
http://fiatalongazdagon.com/vonat

Nincsenek megjegyzések: