Oldalak

2007. november 23., péntek

Miért van blogom?

Hát ha valaki néhány évvel ezelőtt azt mondta volna, hogy nekem internetes oldalam lesz, akkor kinevettem volna. Az ősz folyamán azonban megtanultam, hogy ahhoz hogy bármit is elérjek az életben, az internet lehet a leginkább a segítségemre.




Nagyon fellelkesedtem azokon az előadásokon, mert meg láttam, hogy az egész oldal szerkesztés közelről sem olyan nehéz, mint ahogy hittem.
Így aztán még aznap elindítottam ezt a blogot. Az a célom vele, hogy népszerűbbé tegyem magam, lehetőséget adva ezzel bárkinek, hogy egy halvány képet tudjon alkotni rólam. Kevesebb, mint egy hónap alatt tapasztaltam a hatását, és mindez mellett azt is elértem, hogy a Google már elsőnek hoz fel ha rákeresek a nevemre.

Azt szeretem még a blogban, hogy ingyenes és könnyen ki lehet cserélni rajta a tartalmat, vagy újat lehet feltölteni. Sőt azóta már a másodiknak is nekifogtam. :)

Üdv Laci
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com

Képzeld el, vonattal tartom edzésben magam. Nem hiszed? Kattints ide, ha látni akarod:
http://fiatalongazdagon.com/vonat

Nincsenek megjegyzések: