Oldalak

2008. február 21., csütörtök

Szabadon repülni, mint a madár

A múlt hétvégén életemben először lehetőségem adódott repülni. A cél állomás Budapest volt, csütörtökön reggel utaztam. Nem vagyok egy félős típus, mégis annyira izgatott voltam a rám váró eseményektől, hogy előző éjszaka nem bírtam elaludni. Így aztán korán reggel kimentem a kolozsvári reptérre. Minden rendben volt és húsz perccel hat óra előtt megkezdődött a beszállás, majd a szokásos felszállás előtti biztonsági bemutató. Körülbelül 100-an utazhattunk. Aztán kidöcögtünk a kifutópálya végére, és itt jön a kedvenc részem, amikor a nagy sebesség belepréselt a repülő üléseibe. Fantasztikus érzés volt és hirtelen el kezdtünk emelkedni. Te már tapasztaltál ilyet?



A reptér fényei felszállás közben.

Lassan elfogyott a szemünk elől a város lámpái és hirtelen köd (vagy felhők, nem tudni) borította be a kis látótávolságot. És alig telt el egy fél óra és máris landoltunk Ferihegyen. Busz, metró, villamos és máris várt rám egy meleg szoba vetett ággyal. Alvás következett.

Hát így kezdődött a hétvégem. Délután megkerültem a fél várost és elvégeztem napi teendőim. Péntek délelőtt a megszokott közösségápolás majd készülődés, mert bátyám szülinapja volt. Kis körben tartottuk: bór, süti, zene, beszélgetés. Már szombaton járt az eszünk. Reggel irány balatonalmádi: konferenciákkal egybekötött wellness hétvége háromcsillagos szállodában. Orvosok és komoly szakemberek beszéltek nekünk egészségvédelemről, meg üzleti technikákról, és a hosszú boldog élet titkáról, de erről részletesebben a következőben. Úszómedence, szauna, íncsiklandó finom kaják, élő zene, majd késő éjszakába nyúló buli.



Másnap sikertörténetek, további információk, aztán vissza Budapestre. Azt tapasztaltam, hogy egy-egy ilyen rendezvén nagyon feltölt lelkileg. Szó szerint, mintha megpörgettek volna. Olyan kedvem volt, hogy madarat lehetett volna fogatni velem. A boldogság és a szabadság érzése szárnyakot adott nemcsak nekem, hanem mindenkik. Egy ilyen csapat tagja lenni igazi öröm mindannyiunk számára. Van számodra egy nagyon jó hírem...., de ez a következő bejegyzésben majd megosztom.

Nincsenek megjegyzések: