Oldalak

2007. december 27., csütörtök

Karácsonykor Domokoson

A szeretet ünnepén éppen nosztalgiáztam egy keveset. Idén 19.éve egyedül játszom az angyalosdit. Mégis boldog vagyok, mert azon kevés évek egyike amikor kiválóan érzem magam. Ilyenkor, ha egy napra is, összegül a család. Nálunk ez nemcsak a szeretet ünnepe, hanem édesapám név és születésnapja is ekkor van, valamint bátyám név napja. Ilyenkor gyakran vannak névnap köszöntő vendégeink is.

Minden előző évre jut valami érdekes. A tavaly nem volt hó, azelőtt másnál töltöttem a szentestét, egy másik alkalommal szenteste autót halásztunk a patakból. Kedvenc otthoni időtöltésem az olvasás. Nem szeretek akármit olvasni, csak kimondottan személyiség fejlesztő könyveket, mert építik a szellemem, és mindig plusz energiát adnak. Szeretem az otthoni csendet is amiben sokszor elgondolkodok életem céljáról, és arról amit meg szeretnék valósítani.

Amit nem szeretek az itthoni télben az a nagy hidegek és a ködös napok sokasága. Az idén ez volt a szélsőséges időjárás eredménye.

ddle"/>


A képek egy kiránduláson készültek a legközelebbi erdőben.

Szokásos téli emlékek közé tartozik a szánkázás, a szilveszterezés, amit még mostanig a faluban tartottunk baráti társaságba.Idén sem volt nagy különbség. Két helyen szilvesztereztem. Mindkettő nagyon jó volt. Nekem a szilveszter és amúgy a bulik sem az italról szólnak már. Régebben sokkal többet fogyasztottam mint mostanság. Erre már nincs szükségen, nélküle is jól érzem magam :)


Visit www.hostdrjack.com


CLICK HERE!

Nincsenek megjegyzések: