Oldalak

2007. december 26., szerda

A "Szerencse" a választáson múlik

Megfigyeltem egy érdekes dolgot környezetemben élő embereknél. Azt látom, hogy azok a emberkék a környezetemből, akik pozitívan állnak hozzá a dolgokhoz, és pozitív elvárásokkal élnek, sokkal sikeresebbek és boldogabbak másoknál. Nekik mindig minden talál és tényleg úgy tűnik, hogy szerencsések.

Megfigyeltem azt is hogy, akik negatívan gondolkodnak, panaszkodnak, gyakran morcosak, azokat kerüli a szerencse.
Olvastam és most már tapasztalom is, hogy a gondolataink és érzéseink választás kérdése. Az ember képes megválasztani, mit gondol és mit érez. Egy kis bökkenő, hogy az emberek megszokásból cselekednek, tehát új szokásokat kell felvenni. Akik céltudatosan élnek, akiknek van jövőképük és hitük, azoknak boldog és sikeres életük van.

Ezek után én is elkezdtem pozitív orientált lenni. Az addigi rossz gondolatokat jó gondolatokra cserélni, és bár nem sok kilátásom volt, amint megváltozott belső világom, azonnal kezdett megváltozni külső világom is. Beszélhetünk a szerencséről is, de ezt pozitív elvárások előzik meg és sok önbizalom és hit. Szerintem nincs ilyen, hogy szerencsés ember. Bárki lehet az, ugyanis ha elvárásaink sikerorientáltak, szerencsések vagyunk, ha pedig félelem orientáltak vagyunk kudarc terem mindenütt, szerencsétlenek vagyunk.

Bár sokan nem hiszik el, a világot mégis a gondolatok irányítják. EINSTEIN mondta: "A képzeleterő minden. Általa mutatkozik meg a jövő."
Egy amerikai kutatásban kimutatták, hogy az átlag ember úgy hal meg, hogy szellemi képességeinek kevesebb mint 10%-át használja, és kb. 2% képességről van tudomása. Ez engem sokkolt, és azon kezdtem el gondolkodni, hogyan tudnák én többet használni. Több könyvet olvastam a témába. A legtöbb a cél kitűzést és leírást javasolják. Ez programozza a tudat alattit. Ha ehhez pozitív érzelmet és hitet tudunk társítani fokozatosan megváltozik az életünk. Így tettem és jártam én is. Nem volt könnyű ilyen negatív világban elérni a teljes pozitív beállítodást, de megérte. Lassan kezdenek megjelenni az életembe azok a dolgok, amit mindig is szerettem volna.

Üdv Laci
bojtelaszlo@fiatalongazdagon.com

Képzeld el, vonattal tartom edzésben magam. Nem hiszed? Kattints ide, ha látni akarod:
http://fiatalongazdagon.com/vonat

5 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.