Oldalak

2007. december 2., vasárnap

....egy kis maganélet

Sokat gondolkoztam és képzelődtem a jövőmről. Én is családot szeretnék egy kitartó és családcentrikus párral, aki társ a házasságban, mert egy életre keresem. Szeretem a barna hajú, kék szemű lányokat. Nem szeretem, ha szőke, festett hajú és nagy mű körmei vannak. Úgy kb. 165 magas, karcsú és 19-24 éves. Romantikus alkat vagyok, tehát nem árt ha Ő is ilyen. Gyertyafényes vacsorák, természetjárás kettesben,... Olyan lányt keresek, akinek van egy valamennyi hite. Ami a gyerekeket illeti, az elsőt fiúnak szeretném, és kettőnél többet szeretnék. Azt már most eldöntöttem és meg van minden esélyem arra, hogy részt vehessek a felnevelésükben. Szeretetben felnevelni, és megtanítani mindent a boldogságról, szeretetről, ezoterikáról, és a vonzás törvényéről. A kitartás és a hűség jellemez, ilyen példát mutattak a szüleim, akik idén ünneplik 40. házassági évfordulójukat.



A legutóbbi előadáson hallottam cégünk egyik vendég előadójától, aki egy híres orvos professzor Magyarországon, hogy az ember képes megválasztani a saját életkorát, vagyis mennyit szeretne élni. Először megdöbbentő volt, aztán a magyarázataiból megértettem hogyan lehetséges. Én hosszú életet szeretnék, ezért már most vigyázok az egészségemre nap mint nap, és kerülöm az ártalmas dolgokat. Azért élek visszafogottan bizonyos értelemben, hogy 90 évesen a dédunókámnak is tudjam elmesélni, hogy gyerekkoromban imádtam a halakat és a vizet, majd tévé és zene nélkül nem tudtam élni, aztán az olvasás ejtett rabul, hogy milyen fontos szerepet játszott az életemben Gyólai György és Varga Anita, stb...

Nincsenek megjegyzések: